Nacht van de vluchteling
Opzetten en vormgeven campagne

De Nacht van de Vluchteling is een jaarlijks evenement om geld in te zamelen en op een positieve manier aandacht voor mensen die moeten vluchten vanwege conflict, oorlog of klimaatverandering. Met deze nachtelijke wandeltocht halen duizenden deelnemers in 10 steden door heel Nederland jaarlijks meer dan 1 miljoen euro op voor dit mooie doel. Sinds 2010 organiseert Stichting Vluchteling deze nacht vol saamhorigheid, uitdagende kilometers en mooie ontmoetingen. We zetten het digitale campagnemodel op en gaven vorm aan de visuele identiteit met het iconische logo, banner materiaal en de website.

nvdv-001
nvdv-002
nvdv-003
nvdv-000
nvdv-001
nvdv-002
nvdv-003
nvdv-000


Praktisch en motiverend

Buiten de praktische zaken die belangrijk zijn voor de bezoekers van de website van zo’n wijdverspreid evenement is het functioneel en visueel ontwerp vooral gericht op het optimaliseren van de donaties. Met persoonlijke pagina’s, teampagina’s en ranglijsten wordt de bezoeker gemotiveerd en het gemakkelijk gemaakt om te doneren.
Terug naar boven
Back

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Delen