What’s in a name?
Door de jaren heen hebben we veel merknamen en bedrijfsnamen ontwikkeld. Een mooi proces waarbij betekenis, klank en associaties richting geven aan de identiteit van het merk. Een goede naam pakt je aandacht en versterkt het gevoel dat je krijgt bij een merk.

Facedo geveltechniek

Vanuit klantperspectief begrijpen we een pitch helemaal. Want je vraagt aan bureaus in korte tijd met de billen bloot te gaan. In ons vak heb je helaas een hoop gezwam en geklets, een pitch laat zien wat je in huis hebt. Aan de andere kant neem je als bureau een risico, je spendeert heel veel uren aan een mogelijk opdracht. We hebben eerder meegemaakt dat een pitch alleen gebruikt wordt ter inspiratie of op het bestaande bureau op scherp te stellen. Dat voelt niet goed. De twijfels die we hadden verdwenen na een gesprek met de marketing manager van Capi Europe. We zagen echt dat ze op zoek waren naar een strategisch creatief bureau waarmee ze iets wilde opbouwen. We gingen ervoor en konden zo dit mooie project realiseren.

Terug naar boven

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Delen